Yüksek Performans / Optimum Maliyet
Tüm CWIZ çözümleri sahip olma ve/veya kullanma maliyeti optimum seviyede olan ürünlerdir. Tümleşik özelliği sayesinde santral ve çağrı merkezi sistemini tamamlayan bir çok katma değerli özellik için ayrı bir yatırım yapılmasına gerek kalmaz.
Ölçeklenebilir Çözümler
CWIZ ürünleri 1 kullanıcıdan 2000 kullanıcıya kadar projelendirilebilen çözümlerde yeralmaktadır. Ölçeklenebilir yapısı başlangıçta yapılan yatırımın atıl kalmadan genişleyebilmesine olanak tanır. Böylece küçük başlayan bir operasyon akıllıca hamlelerle ve ciddi maliyetlere katlanmadan çok büyüyebilir.
Esnek ve Entegre Edilebilir Çözümler
Tüm CWIZ çözümlerinde "işe yararlık" esastır. Bu çoğu zaman tek başına çalışan bir CWIZ'le mümkün olur. Bazen de farklı uygulamalarla entegre edildiğinde bambaşka bir fayda ortaya çıkarır. CWIZ'in esnek ve farklı yönetmelerle entegrasyona açık altyapısı bu konuda oluşabilecek imkanların en hızlı ve en iyi şekilde değerlendirilmesini sağlar.
Satış Sonrası Destek
CWIZ gibi yeni nesil iletişim ortamları yeni oluşumlar olduğu için kurulumdan sonra farklı ihtiyaç ve beklentileri beraberinde getirebilmektedir. Bu durumda konumlanan sistemde oluşabilecek sorunlar, yeni düzenleme istekleri kaçınılmaz olmaktadır. Bununla birlikte CWIZ gibi yeni nesil iletişim çözümleri çalışma ortamında bir çok farklı teknoloji ile birlikte çalışma zorundadır. Network, fiziksel telefon altyapısı, operatör bağlantısı gibi zorunlu oluşumlar IP tabanlı telefon sistemlerinin çalışmasını sağlayan unsurlardır. Bu şekilde birden fazla teknolojinin birlikte çalışmasının uyum içinde sağlanması bir know-how ve deneyim gerektirmektedir. CWIZ Destek Ekibi bu durumun farkındalığı ile konumlanmıştır. Destek politikamızda problemlere bakış açısı sadece CWIZ özelinde değil, çalışma ortamını tamamlayan noktaların da incelenmesi ve çözüm önerilerinin paylaşılmasını kapsar. Esas olan "CWIZ'de sorun yok" yaklaşımı değil, ilgili sorun nerdeyse tespitinin yapılarak müşteriye ışık tutamak ve sonucunda sorunun giderilmesini sağlamaktır. Destek hizmetlerinde operasyona göre 5/8 – 7/24 destek prensibi ve ileri seviye tercihlerde özel SLA yapılabilmektedir.
Servis ve Hizmet Yaklaşımı
CWIZ sadece ürün ve lisansları satın alınarak kullanılmak zorunda olan bir çözüm değildir. Çalışma prensibinize göre yerinde kiralama ve hosted kullanım seçenekleri ile yatırım maliyetine katlanmadan bir CWIZ çözümünü işinize dahil edebilirsiniz. Servis modeli olarak adlandırılan bu modellerde sadece CWIZ ürün ve lisanslarını değil projenizi tamamlatan IP telefon, Gateway, Ip Dect gibi ürünleri de kiralayabilir, hem yatırım hem de işletim maliyetinden kurtulmuş olursunuz. Sürekli güncel bir CWIZ sürümünü kullanmanın yanısıra tüm destek hizmetleri ek bir ücret olmaksızın sağlanmaktadır.