-
-
-
 
Duyurular
CWIZ IVR ile Kazandiran Yatirimlar... (Haziran 2008)
CWIZ IVR ile Kazandiran Yatirimlar... (Haziran 2008)

CWIZ IP platformu urunlerinden biri olan otomatik arama ve IVR sistemleri oklu dış arama projelerinde yeni bir alternetif olarak pazara sunuldu. Özellikler bireysel noktalara ulaşımda tahsilat, kampanya, bilgilendirme, dogrulama gibi işlemler için çağrı merkezlerinde manuel olarak yapılan işlemlerin yerini artık bu tarz sistemler alıyor.

Örneğin bir dış arama operasyonunu ele alalim Bir personel 1 gunde en iyi ihtimalle 80 arama yapabilmektedir. Bu aramalarda personel ile aranan nokta arasındaki dialog daha uzun surebilmekte ve arama sayısı daha da duşebilmektedir. En onemlisi ise arama sonuçları ile ilgili hata riski sözkonusu olmaktadır.

Herhangi bir sebeple 20.000 kişinin 20 gunde aranmasını sağlayacak bir operasyon icin yapılması gereken personel yatırımı aylık 18.000 YTL'ye ulaşmaktadır. Bunun haricinde personel yonetimi, alan kullanımı ve ekipman yatırımını da gozardı etmemek gerekiyor.

CWIZ IVR çözümünde ise 1 günde onbinlerce kişinin telefonuna ulaşıp belirli mesajları okuyacak, hatta yapılan tuşlamalardan aranan kişiden feedback alacak mekanizmaları kurmak ve raporlamak mumkundur.

Nelerden Tasarruf Ediliyor

  • Personel ve yonetim maliyeti
  • Ekipman yatirim maliyeti,
  • Zaman ve yer
  • Görüşme maliyeti

Neler Yapilabilir?

  • Müşterilerinize borç, vade, son ödeme tarihi vs hatırlatma
  • Yeni çıkan bir ürün duyurumu
  • Süreli kampanyaların duyurumu
  • Müşteri İlişkileri yönetimi (Doğumgünü, yıldönümü kutlamaları)
  • Etkinlik duyuruları (Fuar, konser, sinema vs)
  • Anket alışmaları
  • Seçim kampanyaları
  • Doğrulama çalışmaları
 
NEDEN CWIZ?

NEDEN CWIZ?

Yüksek Performans / Optimum Maliyet
Ölçeklenebilir Çözümler
Satış Sonrası Destek

Devamı >

Webden Ara

MÜŞTERİ DENEYİMLERİ

MÜŞTERİ DENEYİMLERİ

Ne bir telekom hattı ne bir santral... Hiçbirine yatırım yapılmadı.

Devamı >