-
-
-
 
CWIZ IP PBX

CWIZ farklı kullanım modellerinde IP Santral yapısına geçişinizi kolaylaştırır. Yeni nesil iletişimi sizlere yeni nesil kullanım modelleriyle sunar.

Özellikler
Özellikler

Temel Santral Özellikleri :
Karşılama, arama, transfer, bekletme, yönlendirme, çağrı grubu, çağrı toplama, DID tanımlama, kara liste, paralel dahili gibi standart santral özelliklerinin tamamı.

Robot Operatör
CWIZ üzerinde birden fazla robot operatör menüsü oluşturulabilir. Böylece CWIZ IP Santrali birden fazla kurum için kullanmak mümkün olacaktır. Tüm robot operatör yapısı WEB arayüzü üzerinden yönetilebilir özelliği sayesinde değişen durum ve ortamlara göre kolaylıkla güncellenebilir.

Sesli Posta (Voice Mail)
CWIZ IP PBX tüm dahili aboneler için sesli posta kullanımını sunar. Kullanıcılar dışında gruplar ve şirket geneli için kullanılabilecek sesli posta kutuları oluşturulabilir. Bırakılan mesajlar dahili telefonlar üzerinden dinlenebileceği gibi, dışarıdan şirkete ulaşarak da yetkiler dahilinde dinlenebilir. Ayrıca mesajlar ses dosyası olarak kullanıcı veya grup maillerine de ulaştırılabilir.

Arama Planı ve Yetkilendirme
Yapılacak dış aramaların yönlere göre farklı operatör ve çıkışlar üzerinden yapılması sağlanarak en kaliteli ve en ucuz görüşme kombinasyonları oluşturulabilir. Ayrıca kullanıcıların dış aramalarla ilgili yön yetkilendirmesi yapılabilir.

Konferans Odası (Meet me)
Çoklu sesli konferans yapılması için birden fazla konferans odası oluşturulabilir. Aynı anda tüm odalarda birbirinden bağımsız konferans odası oluşturulabilir. Yapılan konferanslar kayıt altına alınabilir.

Adres Defteri
CWIZ üzerinde uyumlu telefonlarla da entegre edilebilen merkezi bir adres defteri yapısı yeralır.

Raporlama
CWIZ IP PBX gelen ve yapılan görüşmelerin detaylı raporlarını sunar. Hem grafik hem de liste olarak birçok raporun alınabildiği raporlar farklı şirket kullanımlarında şirket, departman ve dahili abone gruplarına kadar inen, yön dağılımlarını da içeren detaylara sahiptir.

Ses Kayıt
CWIZ IP PBX üzerinde dahili abonelerin yapmış olduğu görüşmelerin kayıtlarının alınabilme imkanı vardır. Belirlenen dahililerin yaptığı tüm görüşmeler kayıt altına alınarak arama seçenekleri olan bir raporda yetkililerin erişimine sunulmaktadır.

 
NEDEN CWIZ?

NEDEN CWIZ?

Yüksek Performans / Optimum Maliyet
Ölçeklenebilir Çözümler
Satış Sonrası Destek

Devamı >

Webden Ara

MÜŞTERİ DENEYİMLERİ

MÜŞTERİ DENEYİMLERİ

Ne bir telekom hattı ne bir santral... Hiçbirine yatırım yapılmadı.

Devamı >